Det är hemskt......

Jag kom itid idag så dagen började mycket bättre. Vi pratade om kött och djur på Livsmedelskunskapen det var verkligen hemskt att höra hur dom behandlar djuren, det var till och med så intressant att vi drog över. Asså det är hemskt hur elaka vi människor är och hur respect lösa vi är mot djuren dom har ju också känslor, men det bästa man kan göra är att bli vegitärian eller köpa ekologiskt.

Ja, snart ska jag till Emma men ska bara ringa henne innan det, vi ska se på mumien 3 och efter vi sett den har jag sett alla mumie filmerna, dom är väldigt roliga vi såg tvåan först och vi satt och skrattde ganska mycket.
Imorgon har inte vi någon svenska så jag börjar senare men ska försöka lägga mig tidigare iallafall, är ganska trött somnar hela tiden så det kan ju behövas.
Åh nä nu ska jag ringa Emmisen, så hadet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0