Misslyckade

Så nu har jag sett på dagens sista SATC avsnitt (missade det första). Så vad finns det mer att göra än att sov, det är precis det jag ska göra sova. Börjar 09.30 imorgon och slutar 17.45 med tyska så det  är en lång dag imorgon, men som tur är går dagarna snabbt på Ester. Fick inte in bilderna förut för att jag tog fel mapp och sen var det försent att göra om det eftersom att datorn var avstängd så jag ska göra det imorgon. Och snart är det Thåström konsert oah jag längtar jätte mycket, måste träffa Bianca också och se vad hon gjort med sitt hår hmm.... jaja det är nog fint men nyfiken är jag det kan jag inte förneka.
God natt och ha en bra dag eller ja!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0