Halva 2008

2008 för mig har varit lite upp och ner för mig men jag ska berätta eftersom att jag känner att jag måste göra det men bilder blir det inga tyvärr ledsen men har dom inte datorn.

Januari- Året började bra, vi hade biljetter till Tokio Hotel konserten och jag var helt över lycklig verkligen har aldrig vart så lycklig i hela mitt liv och för var dag som gick kom konserten närmare. Ja som sagt jag var överlycklig. Daniel fyllde 17 år och lite sånt.

Februari- Bara 2 månader kvar till konserten. Jag had börjat lyssna på Cinema Bizarre och var helt fast vid dom men det var ändå Tokio Hotel som gällde. I februari fick jag biljetten och jag betalade Daniela och fick änteligen ha den i min hand och det var då alla började titta konstigt för att Vi skulle på TH konserten men jag var stolt. Var helt beroende av Bilddagboken ( det är där jag tittar upp vad jag gjorde).

Mars- Mars ja nu var det bara en månad kvar och det firade jag och Wilma genom att se på Zimmer konserten och göra pizza.Pappa måste nog ändå dragit årets skämt:


Mamma till pappa: Jag lägger kycklng i denna lådan utan nåting i!!

Pappa: Men kan du inte skriva kyckling på då??

Mamma: nä jag orkar inte skriva nåting på

Pappa:Men skriv höna på då??!!!xD

Mamma: nä jag sa ju att jag inte orka skriva nåt på

Pappa: men måla en kyckling på!
Mars var en snö månad och en mycket ledsen månad grät floder verkligen konserten blev inställd, usch kunde börja gråta till allt då. Georg fyllde 21 år samma dag opererades Bill det gick bra

April- Jag och Wilma bestämde oss för att åka till Stockholm iallafall. Så det var jag, Mamma, Wilma hennes mamma och bror. Men resan var lyckad och TH träffen var underbart kul. Hela April månad var jag antingen sur eller mycket ledsen när det kom till Tokio Hotel. April det var då solen började komma fram och det blev riktigt varm. Slutet av Aprill gjorde vi klart vår glasspinne bro och våran über dårliga redovisning om anarkismen var äntligen färdig.

Maj- Issa, Wilma och micki fyller år i maj månad och vi får ju inte glöma fina lilla Sheyla. Comet galan var och Tokio Hotel kom hem med Bill med en konstig look. Tävling i Halmstad var och det var kul men det gick piss för mig alltså i simning, det var utomhues med salt vatten jätte skönt. Klippte lugg någongång i Maj med måste säga att det blev lyckat.

Juni- Juni sitsta månaden innan lovet. 6/6 fyllde August 2 år bara 4 dagar efter kommer lilla Oda till världen, dagen innan det hade vi våran skol bal som jag måste säga att den var lyckad. 18/6 Fyller Emma år och det firas, 11/6  slutar vi nian och jag var överlycklig ändå grät jag. 16/6 började jag sommar jobba vart vill jag inte berätta men jag gjode det i tvåveckor oah tjärnade 2000kr inte så mycket men det regnade dom dagarna iallafall. 29/6 åkte jag med Emma, hennes lilla syster och hennes mamma till örnsköldsvik, där vi gick på Star Wars mässan resan upp var underbar och kommer vara livet ut, utställningen var ännu mer underbar är väldigt stolt over att jag åkte med. Mamma fyller 47år

Juli- Efter att vi kommit hem från Star Wars resan var jag hemma någon dag sen åkte jag till min farmor och där var även familjen kusiner. Men det var inte många dagar hemma efter jag kommit hem från farmor åkte jag direkt till Bullaren. Dör jag stannade i en vecka sedan åkte jag hem då jag hade ont om tid. 25/7 var det Thåström + Kent dags och jag var glad Bianca var med mig eller jag var med henne, dagen var super varm närmare 30 grader men det var det värt.

Skirver ett in lägg til så det inte blir så tråkigt att läsa!!


Kommentarer
Postat av: Lelle

jag fyller oxå år i maaj!! :O:O kommer du inte ihåg det??? :O

2009-01-05 @ 00:12:52
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0