Mjölk?!

Första riktiga skoladagen idag eller vad man nu ska säga, alltså vanliga lektioner aja jag tror du fattar.
Iallafal så var jag på ovanligt bra humör idag vilket jag är väldigt glad över eftersom att ett leende kan göra hela dan hah okej jag tror ni fattar poängen. Juste det fick reda på Engelska provet vi gjorde innan lovet och jag fick MVG- as nöjd eftersom att jag skrev dåligt. Förövrigt gillar jag mitt naglack så ni bara vet det alltså.

Ja, idag börjar "Sex and the city" första avsnittet idag vilket jag inte har sett har typ sett dom mittersta avsnitterna, så idag ska jag se på Sex and the city sen ska jag se på "Lipstick jungel" så nu vet ni det iallafall.

Just det måste berätta något roligt tycker jag jo, jag låg halv vakn imose och lyssnade på radion då jag blev jag så grymt sugen på mjölk. Också börjar jag drömma om att jag dricker mjölk ur ett en liters paket, så jag gick upp och sminka mig sen gick jag ner och drack den där mjölken. Ja men nu ska inte jag skriva mer så ha det bra.<3



Detta är en väldigt söt bild visst är det? ^^ (Oda t.h Daniel t.v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0