Villa sunflower!

Jaaaa!!! Jag och mamma ska till Turkiet vecka 21, mamma bokade resan nu och stället var jätte fint ska lägga in n och ågra bilder. Hänt lite saker som är bra för det första resan då, för det andra så fick jag guldkort hos bio klubben igår och Emma kom tillbaka till skoan välkommen tillbaka Emma!!
Du anar inte hur glad jag blev igår kväll när det låg ett brev från SF på sängen, när jag öppnade det stog det Grattis Johanna du har fått ett Guld kort! Tyvärr så kunde jag inte skrika så högt eftersom att klockan var närmare 2 och alla låg och sov men jag gjorde ett sånt där tyst glädje skrik. Ja, saker har gått min väg idag eller inte allt men jag somnade inte på Engelska lektionen iallafall stolt!
 
Gjortde igår natt som jag skulle ha till frukost idag, är den kvar när jag ska ha den? Nä, någon jävel hade ätit upp den min fina macka som jag legat och nästintill drömt om.
Bakade en kladd kaka när jag kom hem och måste säga att jag aldrig gjort en sådan god kladd kaka, la i lite choklad som jag hade hemma sen blev den helt perfekt.
Men hadet!!



Villa Sunflower! 2km till stranden men det är helt ok. Det ligger i Alanya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0