Handboll....

Jag sitter och tittarpå en film som går på tv4 med orlando bloom den är faktiskt ganska bra fast jag misade en timma.
Jag blev så otroligt sugen på spagetti och tomatsås men det var inte mamma så jag får se hur det går med det.

Stannade hos farmor igår, men det var mest för att jag inte hade något att göra här hemma iallafall för Jimmy spelar "Taik blixten"  och mamma är med och tittar så det hade ändå inte vart någon hemma. Men det var ju kul det också vaknade klockan sju på morgonen av att August kom in, men det gjoder inte alls något. Annars är Oda väldigt söt hon är oändligt söt. Men nu ska vi åka och titta på när Jimmy spelar sin match sen ska jag bara sitta framför tv:n och datorn, You me and Dupree kommer idag och den är kul det är den ;) ha det bra så länge!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0