Hur dum får man vara??

Nu är det så här att jag ska till tandläkaren på onsdag, tack för att jag fick brevet idag. Tiden ja det var en dum tid 12.30 asså hur dum får man vara dm vet ju att vi går i skolan och dom kunde ju skickat den lite tidigare så jag kunde förbereda mig, ibland undrar man vad dom tänker på. Sen har jag nog världens äckligaste tandläkare blir bara äcklad av att tänka på det, men jag är glad att jag fick tid behövde det är några småsaker som beövs göras. ;D

Annars sitter jag och tittar på scrubs och ter chips, hmm låter lite fel är det inte måndag idag? Jo, det är det men Daniel tog fram dom och man kan ju inte motstå. ;) Mumien 3 var bra fast den var inspelad från bio så i slutet gick det förbi några och det så otroligt kul ut. Annars var filmen sjukt kul älskar alla tre.

Ringde mamma nyss och jag ska avboka tandläkar tiden den var helt fel asså att dom inte tänker på oss som går i skolan ahha okej men tror du fattar poängen. Men ska titta när jag börjar imorgon sen ska nog Daniel låna min dator( hans är trasig hehe, men det var inte jag asså). Men hadet och God natt kanske. ;)


Bilden är väldigt cool och Bill är söt i platt hår, sen har jag kommit in på Tokio hotel igen!! =D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0