It's over!

Ja, hittade min kamera igår/idag (inte för att jag letat men) klockan var nämligen 4.00 eller nåt. Efter att jag läst klart skulle jag sova men kunde inte för jag hade ångest så jag började leta efter kameran, och den låg under min säng där de flesta tidningar och sånt låg. Men nu är allt undan plockat fixade det innan jag åkte till maxi, då jag hittade en plats till min dator alltså på skrivbordet det låter ju ganska logiskt men jag lägger alla mina saker på skivbordet.
Annars åt vi pizza idag alltid lika gott. Men idag var det också hejdå till julen så nu har mi inget julit här hemma förutom dukarna då, Otto var ledsen för sin sjärna. Han flög in i rullgardinen igår för att han skulle flyga till den haha så gulligt.

Ni måste bara höra på Cinema bizarres nya låt asså är helt beroende av den nu är det bara nya hela skiva som fattas. Men eftersom att det inte att lägga in youtube klipp får jag väl länka då ;)

 Tror den ligger i bilden nu. Men han med långt svart hår längstbak bakom sångaren har slutat så ni bara vet fanns ingen bild med den nya men det kommer nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0