USA.......

Satt och tittade på Hanboll förut men Sverige vinner så det var inte så kul och se så vi bytte till SATC. När jag satt och tittade på handbollen kom jag och tänka på hur otroligt dårliga USA är på sport. Okej kenske låter lite knäppt men hur många är dom inte i det landet? Men det dom är bra på är: Simning, dam fotboll, Amrikansk fotboll, Basket, löpning jadu kommer inte på något mer men något finns det säkert. Iallafall Så är det ju ganska patetiskt att dom inte är bättre än så i sport men vad ska man säga dom är ju bara 305 651 000 fast ändå den "matkulturen" dom har i USA kan man ju inte vara så överraskad. Men ärlig om man gemnför med Svverige som är 9 000 000 och vi har ädå bra skid åker, Handboll, Fridrott, simning och säkert mer. Sverige är ett väldigt bra land om man gemnsför med USA fast dom har ju mycket annat som pengar, skådespelare, modeller, musiker och mycket mer. Men ska inte klaga mer på USA mer ska nämligen ta min tredje apelsin. Funderar seriöst på att göra muffins så jag ska nog göra det är bara sugen på att baka dom så ni får ha det bra!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0