Nämen vem är det....?

Sitter inne i min lille bror rum vi håller nämligen på och speöar need for speed.
Annars håler jag på och ladda ner "Star Wars: The clone wars" den är så sjukt kul och Jimmy har inte sett den.

Klippte ju mig igår och varje gång jag tittar mig i spegeln kan jag inte förså vem det är som står framför mig, fas efter en stund inser jag ju vem det är och det är ju jag då. Så ni kanske förstår att jag klippt det kort men blev ganska nöjd iallafall ska lägga upp bild när jag tagit någgon kanske ikväll. Emma klippte sig också och honblev jätte söt verkligen jätte fint.
Efter vi klippt oss och vi ätit gick jag hem till Emma och då såg vi på "Exsiten" alltså orginalet. Alla säger att den är jätte läskig men så läskig va den inte den var mer psyko vilket jag tror den ska vara, efter vi sett den satte vi på "American pie: Bete hause" just bara för att vi skulle kunna gå där ifrån. Bete hause var kul men helt sjuk om man gemnför med dom andra America pie filmerna.
Men idag ska jag inte göra något eller vi ska ju till mormor sen ska jag nog sätta på någon film tror jag.
Men ni får hadet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0