Sj satsar sten hårt

Sitter och kollar på en film med Adam sadler, brukar alltid gilla hans filmer och denna verkar lovande.
Ja, lördagen är ju slut och jag kan ju säga att jag inte gjort så mycket idag men det har varit skönt det också, har varit så förbaskat trött sen har jag inga pengar så vad skulle jag göra (okej det lät lite fel).
Idag (söndag) har jag inga planer heller men får se, har ju lite saker och göra eller inget viktigt men sånt man måste få gjort i vilket fall.

Såg nu att dom atsar på billigare priser på tågen nu, så ästa gång man åker till oslo kanske man ska satsa på Oslo. Men det är ju inte bara det att det är billigare det är ju bekvämare också då man kan gå runt på tåget utan att vingla runt som man gör när man åker buss.

Daniel ska till Sälen imorgon med sina kompisar jag jag kommer slippa honom i en vecka drygt. Men om jag ska vara är lig är jag avundsjuk på honom, vill också åka skidor vilket jag inte tror kommer att bli av i år.

Men nu ska jag se vidare på filmen så ha det bra!! Och god natt ska nog säga också.  ;)


Fint^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0