Sagan om den fula data väskan........!

Sitter och tittar på tv det går ett pogram som går kortväxta människor, asså det är sjukt vad korta dom är och jag trodde jag var kort.
Jag vaknade vi tolv tiden och sen dess har jag suttir framför tv med  min dator i knät och tittat på film.
Pappa kom hem nyss och gav mig en jätte ful datta väska som han hade vunnit på lotto, tydligen hade han vunnit 4 st. Jag sa att Emma kanske ville ha en väska eftersom att hon letar efter en. Då kom han på att hon kan få en och att jag kunde ringa henne och säga att vi kunde gå ut och gå med våra datorer. Okej jag vet min pappa är sjuk jag vet fast et kom jag på för längesen. Men ska nog upp och ducha snart eller nu typ om jag bara kommer upp ur soffan då. Vi ska snart åka till farmor med mamma inte pappa även om man kanske kan tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0