Blir aldrig som man tänkt sig

Tänkte förut att jag inte skulle ta ner dator men det blev så iallafall så nu sitter jag här med datorn i knät och tv:n vid sidan av mig. broden min och jag tittar just nu på spin city, asså du skulle höra han nyss han är expert på kanal 6, t.ex så komentarade jag att Charlie sheen var med i Spin City, då sa han att det va världens mest betalde serie skådis och så. Det var lite kul för det är sånt jag ska veta inte brodern min men jag har iallafall lärt mig nåt idag alltså att Charlie sheen är Världens mest betadade serie skådis. Men ska snart upp och sova ska nämligen inte lata mig hela dagen i morgon, för jag ska gymma kl.12 och sedan ska jag till Wilma eller nåt. Just det Elle fyller år i Maj också (till lägg på hava 2008.)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har! (=

2009-01-06 @ 11:10:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0