Otur kan man ha!!

Vaknade imorse och tittade på klockan och den var 11.40 Oj och vi började 12.00 så jag fick strunta i studie passet och åka in till köket istället.
När jag stiger på 16 bussen och tänkte stämpla hittar jag inte plånboken! Hjälp vad skulle jag göra? Men jag ringde mamma och sa vad som hade hänt, hon sa att jag skulle åka in till stan och titta om dom hade den där.
Tror du om hade den på kontoret eller? Nej och cet var då min panik började.
Men jag åkte till skolan och brättade vad som hade hänt, alla var jätte gulliga mot mig och det är jag verkligen tacksam över så tack!
Men när jag stog och gjorde efträtten kommer det in en tant och frågar efter mig, ja då hade dom hittat min plånbok alltså det var någon som ringt till skolan. Undra på om jag var glad, för om det inte hade vart för det hade jag nog vart väldigt känslig men nu blev det inte så som tur är.

Efter skolan gick Mela med mig och hämtade plånboken. När jag fått plånboken skulle jag titta om allt var kvar jo, var det det nu då? Nej, mitt termins kort var borta, mina 30 kr, ena bio klubbs kortet och alla mina kvitton ganska irreterande men jag fick tillbaka den iallafall och det är jag väldigt glad över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herre gud va elekt!! vad fanns kvar i plånboken egentligen???

2009-01-29 @ 21:08:20
Postat av: Leia

Sånt måste vara hemskt när sånt försvinner.

2009-01-29 @ 22:40:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0