Fin dag!

Hellu! Sitter och gör inte inte så mycket. ( hmm hängde inte ihop) Ska snart till Emma men var tvungen och titta datorn.
Jag hoppas att Emma vill bada men  det ser inte så ljust ut men det är antagligen sista fina dagen på ett bra tag enligt vädret så nu ska det badas, har knappt badat i år och det är katastrof för jag brukar bada varje dag i varje väder och vind så ja det är verkligen katastrof.

Imorgon ska jag träffa Emma lilla=D ska bli väldigt trevligt att träffa henne.

På söndag ska jag till lund med mamma och Jimmy men vi ska ta lite trippar till köpenhamn, minns inte när jag var där så det är trevligt och sen vet jag inte vad vi ska göra man kommer ha med datorn så blogga kommer jag. ;)

Kaffet kallar på mig så ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0