Funkar inte

Okej då var allt klart alla verkar kunna och tycka det verkar kul. Tänkte  Elle åker ju till USA snart så varför inte det är en kul grej. Sen blev jag jätte glad när hon ringde. Nu kanske dom som inte vet vad jag pratar om undrar vad jag skriver om men det får ni vete lite efter första Augusti!
Okej nu är det såhär att jag vill ha spotify men kan fan inte får n jävla användare någon som kan hjälpa!!?? =D är en snäll liten prick. =D
Inget funkar typ det är något konstigt med restarang city för att jag inte har någon spelare som jag har och sen funkar inte MSN och det har det inte gjort i snart två månader. Jag tror jag behöver ett geni på danna datorn för jag och datorer nja nä funkar inte, kan gå in på internet men vad som händer där imellan vet jag inte.

Jag är Blond så jag fattar inte =O =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0