Malmoe

Grattis på namsdagen till Emma idag!

Idag har det vart en tur till Sveriges södraste plats och okej har minnes förlust så till.......till sveriges näst södraste plats? =D okej vi badade där jätte skönt, det var till och med vågor så jag och Jimmy hade kul.
Vi tog en tur till Malomoe (Malmö) men det regnade så det blev lite mat och sen hem. Vi tänkte åka förbi det där skruvade tornet men blev inte av (hittade inte) så vi åkte förbi rosengård men dt räckte för mig. =P
Nu sk ajag sova för imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Köpenhamn och då ska jag ha med mig kamerna såm jag glömde idag, men jag hittade Daniels gamla mobil så jag tog några kort med den men inte bra.




Lyssna på denna så fattar ni nog skämtet med malmoe! ;D Go humor, har suttit hela dagen och sagt Malmoe.=P

Kommentarer
Postat av: Daniela

SV: tack johannis! Heter Emma också Margareta eller heter hon Greta? :p



Vi får ses någon dag! :D

2009-07-21 @ 01:06:50
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0