Stolt syster!

Oj oj oj vad Jimmy spelade bra! han gjorde sju mål och det var han som fick igång matchen för Torslanda tycker jag. Dom mötte ett franskt lag och ja, Torslanda är i semifinal dom vann med 16-9.
Imorgon ska dom spela 09.05 och jag kan ine missa den matchen å det blir en tidig morgon imorgon 08.15 ska dom träffas på heden. Dom ska möta ett lag från taiwan som tydligen spelar Handboll 5 dagar i veckan för dom går på nån handbolls skola dom har tydligen jätte bra teknik men man får väl hoppas att Torslanda vinner för det hade vart kul att se dom i finalen.

När vi kom hem åt vi pizza sen somnade jag typ vi såg på repmånaden såg inte så mycket eftersom jag hade huvudvärk och väldigt trött så ska sova nu. God natt!!!


Hade inte någon bättre bild men det är den långa personen den korta är lilla August ^^
Jimmy har ju till och med HK TAIK mössa på sig så Torslanda HK hette innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0