Ointressant!

Hahaha folk är bara för roliga ibland, hahah skriver saker som folk inte ens bryr sig om xD ahhah okej det är ingen som läser det här heller men hahahha jag har så tråkigt!!
'Det här sitter jag och tittar på nu, tack Emma för nu har jag något att titta på'

Ointressant mobil men fin bakrund mm me like it! Grr tydligen kunde inte Elle sova inattt ahahah xD
Och ett fint kort  från Emme när hon var i tyskland det betyder typ Jag kan också ha kul med alkohol eller nåt.
på baksidan står det:
 Hellu!=D
Vi är i Köln nu, självklart är vi där samtidigt som tysklands
sörsta gay-festival :O Har aldrig
sett så många killar i kläningar
förr! men men.... imorgon
bär det av till paris. Har
inte hittat en patrik-
tröja än men jackten
fortsätter. Mohahaha
Ge inte Sotis för mkt
mat och kärlek ( som att det
skulle hända xD)! see ya
                                 // Emma

Okej det var inte det som var kul men så här tråkigt har jag så nu ska jag titta om jag kan hitta något gott att äta

Kommentarer
Postat av: Eleonor

HAHAHAH FYFAN VA SVÅRT DET VARA TT SOVA :p aww... hela min mobil är full med bilder på dig^^ när jag startar mobilen... bakgrunden... xD <33

2009-07-18 @ 17:46:12
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0