Freddie Wadling, Anna ternheim och Thåström <3

Har aldrig njutit så mycket av en macka som den jag åt nyss. Har inte ätit sen klockan var 13.00 på dagen nu är klockan 00.27.
Idag gick jag upp 06.00 åkte med 7.00 bussen, jobbade, åkte till trädgården på Thåstöm och är helt slut nu.

Thåström var grym mer än vanligt asså det går inte och beskriva lyckan det var nära tårar när jag såg honom!
Freddie Wadling var där och måste säga att han hade väldigt gå personlighet, hans musk var gung vänlig alltså om att man står och gungar fram och tillbaka, Och hans röst oj vad jag blev förvånad att han hade så otroligt bra röst helt sjukt.
Anna Ternheim var sådär eller asså älskar hennes röst men spelade förlänge, egenteligen inte men jag verkligen längtade efter att få se Thåström. Men annars älskar jag musiken och han har valt att spela med rätt personer.
Bianca köpte en tröja i Thåström shoppen och dör stog Thåströms dotter och sålde tröja till Bianca asså kan det bli coolare!!?
(Detta skrevs när jag kom hem vid tolv tiden!)

Idag var jag tvungen att köpa GT för att se vad han hade fått för betyg och han hade fått  fyra getingar= mycket bra.
Det bästa var Alla vill till himlen.
Det sämsta var att det var för ljust för att se dom coola ljusshowerna.
Undra på att han var bra!!
Gud vad för trollad man blir av hans musik det är helt sjukt!


Frddie wadling<3



Anna Ternheim<3


Thåström!!<3<3

Man märker ju vem jag såg fram emot!
Dessa bra bilder är tagna från Biancas Bilddagbok efter som att jag inte orkar hämta kameran och sladden.

psss.......Har en ny kategori: Musik som är till allt som har med musik att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0