Kusinerna mina ^^

Hej!
idag vaknade jag vid halv tolv tiden, jag gick upp och gjorde frukost det blev min lilla drink (med hallon, banan och mjölk).
 Sedan kom mamma och vid halv två åkte vi till frölunda torg och hämtade upp Helena(faster) halv tre och sedan åkte vi till farmor.

När vi kom dit möttes vi av August som var väldigt blyg, när vi kom närmare stog Oda där med regn byxor oc var söt farmor var också där, dom hade vart och plockat blåbär.
Vi gav dom våra presenter somvi köpt innan av mamma fick August sockar som vi köpte på flygplatsen innan Turkiet resan och av mig en bad ring som han gillade väldigt mycket, Oda fick ett troll av mamma och en liten bad leksak som var spöketlaban. ;)
August hade väldigt skoj med daniel, han var en löwe (lejon) och jag var någon slags god fe som skule slå han om han var för elak. Oda skulle ut hela tiden och var väldigt glad, hon har växt väldigt mycket sen senast.
Till mat åt vi: grillade lamm kotletter, tatziki (som jag gjorde) och potatis i ugn och en väldigt god sallad, det är alltid lika god mat hos Farmor. Till efträtt blev det blåbärs paj som farmor gjorde tre stycken av, mycket gott det var längesen jag åt blåbärs paj måste jag säga.

Sedan var det hem och nu sitter jag här och har väldigt tåkigt.



Dom båda har växt otroligt mycket sedan påskas =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Fin blogg du har :D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-25 @ 13:08:22
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Bella

Fin blogg du har :D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-25 @ 13:08:22
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0