Vad är skoj?

FUCK!! Asså ibland fattar jag mig inte på skiten, jo först slutar msn funka fel koden är: finns inte!!! Sen har Internet börjat cpa, när jag logga in på msn på internet (jo jag loggade in) men hur fan ser man kontakterna???!!!!Fuck vad allt ska vara så jävla svårt hela tiden. Allt jag begär på datorn är att msn ska funka och att internet ska vara fel fritt men är något bra, NEJ!!!!!!
Ja, jag är arg kanske för alla sekerna på denna förbannade dator och för att jag har jävligt tråkigt, till slut blir man lite galen.

Har verkligen jätte tråkigt, jag vaknade vid två tiden, gick upp gjorde "frukost", satte mig och tittade på mtv, och sedan gick jag ut och solade men det var så tråkigt att jag gick in och har ännu tråkigare nu, datorn är ju inget skoj om man säger så.

Jag har tänkt efter lite, Vad är skoj?
Är skoj när man skrattar i några minuter och sedan inte dkrattar mer?, eller är skoj när man super sig full och förstör sitt samvete? eller är skoj när man shoppar och slösar massa penga som man har tjärnat ihop? eller är skoj när man åker en berg och dalbana som tar några minuter och sedan har man blivit av med massa pengar? eller är skoj när man ser en film på 2 timmar som kostar 100 kr och se? Alltså vad är skoj har inte ritigt fattat vinkel eller är det bara jag som är depp?? Tror det är både och.


Skoj har man när man ser sin artist spela världens underbaraste musik med någon vän, eller är det lycka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0