Borta?? =P

Jag har verkligen varit borta hela dagen idag. Min moppe ver i slottskogen, jag är så stolt över den, min hjärna har varit i sov och fantisera världen hela kvällen men nu är den tillbaka.
Hittade mina pappren som jag måste ha och det är inte så lätt att hitta pappren eller något annan i mitt rum just nu, det ser ut som ja jag vet inte vad men förjävligt.
Orkar inte berätta min saga nu för jag ska sova nu, har bestämt  att jag ska berätta en saga varje gång jag är men Eller och Emma och då kommen vi heta dom tre små grisarna, okej kommer döpa om alla till djur under sommaren blir liksom lite enklare på det viset, hjärnan jobbar ju inte så mycket nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0