Darin!!! =D=P

Om två dagar börjar sommarlovet, på måndag börjar jag jobba, midsommar till helgen, partille cup, Thåström, kulturkalaset.
Aa det är min sommar hittils iallafall det kommer absolut komma saker imellan så som Norge, grilla massor o.s.v. jag tror n fattar grejen. Det finns inget bärrte än ett oplanetat sommarlov, ja livet är underbart ibland.
Men det jag verkligen vill komma till är att Darin kommer till stan =D okej det lät lite fjortis menDarin kommer till kultur kalaset och det gör Johan plam också. Jag har verkligen lust att se Darin så han vill jag se i sommar.

Kommentarer
Postat av: emma/emme:P

whaaaat!!??? ofta darin:O JAG E PÅXD hehe

2009-06-10 @ 12:46:13
Postat av: Eleonor

OMG!!! jag vill fan på båda :O:O:O:O:O:O

2009-06-10 @ 15:40:41
URL: http://holyshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O:O:O du glömmde mig!!!! buääh nu ska jag gå och ta livet av mig:(

2009-06-11 @ 10:44:50
Postat av: therese/tess ^^

haha Darin :P en han har ju faktiskt blivit väldigt bra xD (och snygg )

när e de??

2009-06-11 @ 10:52:27
URL: http://welcome2mmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0