Sommaren har sina små fördelar,

and I love it! 
Nu är jag hemma eller har vart hemma väldigt långe men jag är hemma i bloggen (ää kan man säga så??) ni fattar nog.
När jag kom hem åt jag mat medans jag satt och tittade på "The nootbook", gud vad jag älskar den filmen. Är det inte underbart att bara sätta sig framför datorn med mat i handen och sätta på en film! Har gjort det två dagar i rad nu, igår såg jag "Bride wars" medans jag åt pannkakor och drack kaffe, efter filmen kände jag att jag var tvungen att gå ut och sola. Dock kunde jag inte ligga så länge på madrassen (som vi lagt ut på gräset) efter som att det var så otroligt varmt så jag gick runt lite undrade vad jag skulle göra sen ringde jag Hanna. När jag kom till Hanna solade vi och pratade vilket var väldigt mysigt. Efter att jag gått hem och ätit och suttit framför datorn tills klockan var tio ungefär kom pappa hem och vi åkte ner och badade, det var jätte varmt och pappa doppade sig efter ett tag. Jag ska nog tvinga ner Jimmy nu eller tvinga mer fråga. ;)


Det här är bilder från Wilmas lilla maskerad vi skulle föreställa fotbolls hulliganer och Elle våran maskot.

Kolla vad söt Elle är på sitt kort ( Till Elle: förlåt vet att jag inte fick men du var så söt //Johanna)
Wilmas mamma tvinga mig sitta still så det gjorde jag fast sen kom Emma! =P

Kommentarer
Postat av: Daniela

Bill gillar också the Notbook? =)

2009-06-30 @ 10:17:42
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: Tess

hahaha vi var ju bäst, huliganerna och maskoten !! btw, kan du inte göra så man kan se bilderna i större format? :P

men man ser ju inte IFK på din panna :( (på sista bilden) haha ;D

2009-06-30 @ 12:02:22
Postat av: Eleonor

JOJJOO III HAAAAATE YOUUUU :P

2009-07-01 @ 23:16:16
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0