Zoo i Gôteborg

Idag har jag och gris 2 vart i slottsskogen och träffat Jonas, birger, anton och några fler.
När vi kom dit såg vi råttor massvis med råttor i skogen så jag och elle stog där som två idioter och tittade på dom, dom juckade typ med varandra haha har man kul så har man.
Sedan gick vi vidare til sälarna, pingvinerna, pelikanerna, sen såg vi ett vilt rå djur, sen kom älgarna, bambi, getter, får sen var det inte så mycket mer djur, förutom grisen som gick bervis mig hela tiden.

Nu på kvällen har vi inte gjort så myacket förutom att sett på en film och aa skit samma vem fan bryr sig. =P



Tuffingar heheh har man kul så har man. (jag gjorde om bilden lite så vi blev lite colare ;))

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Yeah ^^ vi såg ett vilt rådjur oxå ^^

2009-06-23 @ 17:30:45
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0