Samma visa igen ;)

Sitter som igår med datorn i knät och spelar psp2. Just nu sitter Jmmy och hjälper mig har nämligen fasnat på ett ställe men klarade det igår men sparades tydligen inte. Kom just på att mina dagar nu har vart det samma eller idag och igår. Alltså kommer hem pratar lite, äter, pratar njuter av solen, går in och spelar ja men det är otroligt skönt iallafall, imorgon kommer pappa så tror inte det kommer bli samma dagar, om jag ska vara ärlig tror jag det blir mer skrika och sådant.

Har lyssnat ganska mycket på Magnus och brasse idag icg kan ju inte rekomendera att lyssna på dom när du sitter på bussen det blir nämligenlite pinsamt om man sitter och skarattar så som jag gjorde hehemen det var ju inte så att man satt o gapskratta men ändå folk titta. Annars är dom sjukt rolia så om ni känner er deppiga lyssna lite på Magnus och Brasse det är äkta humor.







Kommentarer
Postat av: emma/emme:P

älska magnus å brasse:P hahahah

2009-06-24 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0