Agg :S

Oj herregud vad är det med mig?
Daniel kom in och sa att jag skulle stänga ner min nerladdnig vilket jag redan gjort så jag sa eller snarare skrek att jag hade stängt av den, men så skulle jag visa och då var det något som kom upp, så han började skrika att jag skulle stänga av den, och då blev jag sur för ingen skriker på mig så jag skrek tillbaka. Eftersom att vi stog och skrek på varandra kom mama in som skulle sova, men hon kom in och Daniel fick se att den var avstängd så han gick och det ända jag vill göra var att kasta något på han, men så blev det inte som tur är, hade antagligen sett förjävlig ut idag eftersom att han hade slått tillbaka dubbelt så hårt.

Men känner mig lite lugnare nu iallafall även om jag kommer att få anfall om någon pratar med mig, fattar ine vad det är med mig. Trodde verkligen att kvällen skulle bli bra eftersom att dagen var så bra, men inte det inte när Daniel och pappa hade kommit så börja det har nåt agg motdom asså, aja men nu ska jag sova så God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0