lite problem där va!?

Sitter och skriver på livsmedelkunskaps arbetet vilket jag inte kommit så långt på men hoppas att jag kan skriva klart det idag för jag vill inte sitta och skriva natten till fredag, det blir inte så bra dagen efter.

Idag har vädret vart helt kanon igen, måste jag ta och köpa mig en vårjacka det lär ju behövas om vädret fortsätter vara så här fint.
Vi har inte vart så mycket i skolan idag för på morgonen var vi på museum och tittade på Bollywood, efter det åkte jag hem en stund men när jag väl kom till dörren och skulle ta upp nycklarna var det inga där, jag glömde dom i morse. Så jag åkte till Jimmys skola och fick låna hans nyckel, när jag väl kom in åt jag och sedan satte jag på tv:n sen var det dags för mig att åka till skolan igen, väl där hade vi datakunskap och Tyska.
Det var mer än jag vad trodde det skulle vara på datakunskapen men gjorde inget satt inne på internet isstället.
När vi väntade på tyska köpte vi tre bröd var, men när cafe tanten skulle gå skickar hon ut oss den jäveln. Så vi satt utanför och väntade, medans vi väntade satt vi och tittade på alla som försökte komma ut ur skolan, för vissa gick det bra men för dom flesta gick det inte så bra dom stog i kö och kunde inte få upp dörren, lite längre bort där satt jag och mela och skratta det var väldigt kul och se för det var mest vuxna människor som inte kom ut.
Men ska fortsätta skriva nu så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0