Moss på Fredag!

Jag har inte orkat skriva på hela helgen nu men tror inte någon har dött för det eller?
Mina underbara Emmor har blivit brunetter, gud så vackara dom är heltunderbart fina.
Jag var på promenad med Emma för en stund sedan det blåste, vi gick till havet och till busshållplatsen och sen en omväg tillbaka, det var mysigt och konstigt nog var det min ide att gå, hade lite energi över, men det var kul det var ganska längesen jag träffade henne konstigt nog.
Nu sitter jag här och lyssnar på Thåström, har faktiskt städat rummet idag, kan ju säga att det behövdes.
Sen är mitt hår fult och mina kinder är röda haha ser ut som röluvan fast jag har ingen röd luva på mig då.
Men jag tror faktiskt att jag ska lägga mig i min säng och läsa lite "One piece" nu när man ändå har den.

På fredag blir det antagligen Norge med farmor, vi ska vara i Moss ska blir mysigt tror jag.

"Till Daniela!"
"Det är en period med Thåström nu har ju trotts allt vart på hans konsert nyss sen kommer inteTokio Hotel med nåt nytt men den tiden kommer att komma tillbaka, till höseten ska vi allt se dom live istockholm eller i Oslo ;) och då ska vi stå längst fram! =D"



=D Fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

joo! din brunhåriga kommpis dog av skrivtorkanXD nä men ärligt fan va sött kort:D

2009-03-31 @ 12:39:06
Postat av: daniela

Haha du är allt för rolig du Johanna. Men okej då vet jag.. trodde helt seriöst att du hade gått över till Thåström nu! Gud vad skraj jag blev :(

2009-04-01 @ 16:16:00
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0