Svårt val :/

Oj står för ett svårt val här ska jag gå till skolan eller ska jag inte? Saken är den att jag har prov imorgon så känner tt jag måste gå, men efter som att jag inte mår helt okej så kommer det inte gå bra alls, för när jag gjorde det idag gick det sämst kunde inte skriva tappade orden. Ja, som jag skrev så va jag snurrig när jag reste mig upp.

Men ska prata med mamma och se hur jag mår imorgon. För jag har ingen feber utan jag kände att jag har väldigt ont i kroppen och i halsen, det brukar ju bli värre när man sovit så det blir nog att jag är hemma imorgon men man vet ju aldrig. Nåt jag ska göra nu iallafall är och sova annars vet jag inte vad jag tar vägen.


Ja, det har snöat idag -.- och det var plus grader kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0