Twilight

Såg nyss på Twilight för andra gången, förra gången jag såg den var i lördags med Wilma.
Allafall kan jag förstå varför alla tycker den är så bra för den är ju helt underbar, väntar på att andra filmen kommer ut. Men dom har verkligen sminkat Edward väldigt dåligt, om ni tittar på den någongång så kan ni se hans hals och såvidare att det inte är vitt.

Kom på att min platt tång funkade vilket jag är väldigt glad över.
Det har inte hänt så mycket idag har vart iskolan, åkte hem och tittat på Twilight inte så intressant.
Nu ska jag skriva rent tyskan sedan så är det tv dags.


Kommentarer
Postat av: daniela

Haha jag upptäckte inte den dåliga sminkningen förrän typ 13e gången jag såg det xD

2009-04-01 @ 08:44:00
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0