Ester kvar på Lindholmen!

ESTER KVAR PÅ LINDHOLMEN!!!!!!!
Gissa på om jag är glad och jag är absolut inte ensam om det heller, åå vad jag är glad!


Det ble tyvärr inga våfflor men vad gör det när man kan äta det någon annan dag.
Kom nämligen hem vid 21 tiden, det började med att jag och Mela slapp tyskan p.g.a demostration så då äkte vi in om gick med i tåget. Efter att vi gått ner till Brunnsparken stog vi där och skrek lite sen gick jag och Emma och bytte mina skor, har man tur så har man,jag hittade ett par 38 när jag gett upp men som tur gick vi runt och tittade på skona på H&M nu är jag väldigt glad äver att ha dom i storlek 38. Efter vi bytt skorna gick vi runt lite alltså vet inte hur länge men det var länge. Sen gick vi in på conken och jag köpte nog den äckligaste kaffet jag någonsin köpt, vi satt där inne väldigt länge och bara pratade, de ver jätte mysigt Tack Emma!!<3
Nu har jag tittat på Sex and the city och det var minst två skådespelare som är kända som gäst spelade, medans jag och mamma såg på den tog hon fram godis ägg hehe gott!!
Men tror faktiskt att jag ska gå upp och kanske se på en film eller nåt om jag inte somnar då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0