Jag har gjort det igen!

Asså det måste verkligen vara något seriöst problem med mig, jo jag har tappat bort plånboken igen. Asså kan man vara mer klantig eller menmen that's life.

När jag gick hem från bussen kom jag och tänka på hur mycket jag har tappat bort och klantat till så här blev resultatet (kan man säga så? tror ni fattar)

Förstagången- Tappade jag bort nycklarna men vem har inte det liksom, det var i låg  stadiet.

Andra gången- Låste in nycklarna i bilen alltså bilnycklarna, det var i Danmark när vi vart i Italien. det sluta med att vi fick ring någon som bröt upp rutan lite men bilen var oskadad.

Tredjegången- Glömde jag min Mp4 (eller vad det nu heter) ute i omklädningsrummet så den vart borta när jag kom tillbaka.

Fjärde gången- Glömde mobilen i skolan men fick tillbaka dagen efter som tur.
 
Femtegången- tappade bort plånboken första gången men fick tillbaka samma dag som tur var, var ätte ledsen när det hände. 

Sjätte  gången- Tappade cykel nyckeln som jag inte fick tillbaka, cyken stog vid busshållplatsen i över en vecka. Slutade med att pappa fick såga upp låset eller nåt.

Sjunde gången- Tappade bort plånboken igen, denna gången förvånade det mig inte min reaktion var att jag blv lite stressig, skrek lite och sen gick det över. Men ska titta lite på vesttrafik imorgon dom kanske har hittat den om jag har tur.

dom 5 sista gångerna har hänt når jag gått på Ester hoppas verkligen inte att det händer något mer men ska köpa en ny väska så det kanske blir bättre.

Annars är det Thåström imorgon vilket ska blir riktigt kul!
Btw Frölunda ligger under mot HV71 med 3 mål inte bra inte bra.
Men om man ska ta och skriva klart livsmedelarbetet nu det ska ju vara inlämnat i morgon.


Julia, Mela, linn och vincent visst ser det härligt ut! :P

Kommentarer
Postat av: Linn

thåström var bäst <3

2009-03-21 @ 12:03:25
URL: http://rockkillskid.blogg.se/
Postat av: Mela

Snygg bild asså :D

2009-03-22 @ 10:54:23
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0