Lutscher och Mehl hade kul xD

Gick till skolan idag då jag kände mig mycket bättre.
På vårat studiepass pratade vi lite om rasism som slutade med att vi pratade om att folk är olika i sverige och hur våran studiehandledare förklarade Göteborgare, den var klockren orkar inte skriva men kan säga att jag skrattade som tusan, och när en norrläning bryter på göteborska då blir det bara roligare.
Sen hade vi Tyska och som vanligt var jag och mela eller hennes nya namn Mehl (Mehl=mjöl på tyska), ja vi var lite flumiga. Jag fick också ett ny namn : Lutscher = slicke pinne, ja vi hade ganska kul. Och inte mer med det utan Mehl målade på mitt ben genom mina boxor som ha lite hål, ska lägga upp ett kort på det så lite porr. ;D


Det här målade Mehl genom mina byxor *busigt* 

Kommentarer
Postat av: Mela

HAha fan vad mycket det blev :D

2009-03-05 @ 08:26:51
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0