Jävla pingvin!

Jag går ju som en jävla pingvin!!
När jag gick ut förut när jag skulle hämta en sak, så kommer jag på att jag går som en pingvin. Kom på att när jag går vikar jag sida till sida, och det beror på att jag har en fot som är längre än det andra och det märker man genom att titta på mitt ena ben asså ärligt det är helt sjuk, sen kanske jag gick som en pingvin för att jag hade förstora tofflor på mig men ändå tror ni fattar vinkeln.

Hihi kom på en jätterolig sak nu hehe, jag stängde av och på ljudet i reklamen det blev väldigt coolt okej jag vet jag är efter.
Idag har jag vart i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag till stan och köpte ett par skor till sververingen på torsdag men tyvärr så var dom försmå så jag ska byta dom imorgon, annars är dom jätte söta fast inget speciellt bara ett par svarta ballerina med en rosett fram till från H&M, finns många fler filmer men vi måste ha svarta så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0