jadu vad ska man säga?!

Jag igår hade vi allt bra kul!
Vi var i lägenheten hela kvällen då vi drack och åt och lite sånt jätte kul men det var ju allkolhol vi drack så det blev som det blev, men det var kul!
Dom som var i lägenheten var jag, Emma, Louise och sedan kom Hanna.
Och idag fick vi städa ganska mycket golvet var täckt med popcorn sen hade jag gjort hål i väggen, kastade nämligen en flaska in i väggen när jag skulle kasta den till Emma, det var vin i mamma och pappas säng vi lket inte var så bra, dricka över hela golvet i badrummet, ja du fattar vinkeln.

Det var kul och nu komer lite bilder ursäkta för att dom inte är världens finaste!
Den va fin ( louise
Jag omg kolla minen ser ganska glad ut inte sista konstiga bilden iallafall.
Louise tog ett bad
Emma och louise

Hahha ser helt jävla psyko ut men det får bli den sista

Kommentarer
Postat av: daaaaniela

hahaha, så busigt johanna ! ^^

2009-03-09 @ 19:19:05
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: DANIELA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA SISTA BILDEN I MITT HJÄRTA!!!

2010-12-13 @ 08:27:31
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0