Alltid ott med en kopp te

Nu har jag tittat på fyra Gossip girl avsnitt, druckit te, ätit pizza, spelat Star Wars, ätit middag och sett på Star Wars IV.
 Ja, det har vart min dag idag men det har vart skönt och jag mår mycket bättre så jag tror det blir skola imorgon, om jag ska vara ärlig stannade jag nog hemma mest för att jag hade Engelska prov idag, men det är inte som ni tror. Det är nämligen så här: om jag hade skrivit det hade det inte blivit bra och det betyder dåliga betyg och det är inte bra, och jag känner mig mycket bättre nu så det behövdes.
Men nu ser jag på den rätte för rosing och dricker en kopp te igen, alltid gått med en kopp te!


liseber =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0