Böcker, jordgubbar och sol

Har jag sagt att jag är besatt av min bok? Men iallafall så är jag det och den är sjukt bra I love it!
Men jag måste tyvärr läsa en annan bok som ska vara utläst idag eller imorgon men saken är den att jag fattar inte så mycket när jag läser den, antingen är det för att den är på Engelska eller för att den är tråkig jag vet inte. Men nu är den bara tre dagar kvar till Turkiet och jag ska äta melon då heheh med sked har jag sagt det?? Men det ska jag och nu ska jag äta mycket morötter för färg vill man ju ha, men inte för mycket morötter för min del eftersom att jag inte vill bli orange.
Nu kom pappa hem också och han kommer att borja prata om lördagen bla bla bla vill bara glömma allt och inte höra mer av det. Bara ingen ann vet det än familjen för det hade vart väldigt pinsamt, alltså typ farmor och dom gammla om du fattar.

Idag har jag vart ledig så jag åkte in till stan för att möta Farmor vi skulle till saluhallen och köpa landgång och jordgubbar, ja och sen var det hem och sola lite. Anledningen till att jag möte upp henne var för att hon vill ha hjälp med att bära, och eftersom att jag var ledig så varför inte?
Så det vart kul men nu ska jag läsa lite, hoppas ni haft en bra dag och hoppas det gick bra för er som hade nationella i matte gick det bra??

Kommentarer
Postat av: Caroline

Andra delen var lättare än första delen :) Man trodde det skulle vara tvärtom, dessutom tog det inte så lång tid att göra det. Knappt en timme :)

2009-05-13 @ 19:18:08
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0