Data

Sitter på dator lektionen nu var nämligen tvungen att göra klart en liten liten sak men nu är jag klar. Efter detta har jag Tyska fast den börjar inte fören kvart över 5 så jag får väl sätta mig vid en dator eller nåt. Vi har bara haft Svenska och matte idag för för studiepasset var inställt. Det finns inte så mycket kvar att göra i skolan.
nu hör man någon student bil utanför herregud det är bara 2 år kvar, tror det är polhem.
Jag har inget internet hemma för det var någon som hade fest hemma "host" Daniel och då var det någon som hade gjort sönder våran mojs jag vet inte vad det heter men vi har inget internet iallafall.
Men nu ska jag gå härifrån men ha en bra dag, ska skriva om Turkiet så fort vi får internet ;) orkar inte skirva i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0