Grattis Farmor!!!!!

Idag är det 5 maj 11 dagar kvar tills vi åker till Turkiet jippie yeey!
Saken är den att jag orkar knappt skriva, Mormor ligger på sjukhus hon ramlade ner för en trappa eller nåt,det är inte alls kul för först är det Morfar som har det jätte svårt med hjärtat och lite sånt, så mormor tar hand om honom. Jaja iallafall hoppas jag inte det är nåt allverligt med mormor för det hade vart riktigt tråkigt.
Sen orkar jag inte riktigt vet inte men känner mig ensam, et är så mycket nu så aa orkar inte med så mycket nu, och att vara hemma är det sista jag vill men mamma kommer imorgon så det blir väl bättre. Okej sitter och gråter nu och känner mig så löjlig, men det är skönt för man behöver verkligen gråta ut ibland. Nu lämnar jag det.

Idag var det skolan som vanligt och efter åkte jag till stan och köpte en bikini, sjal, flipp flopp och shorts. Sen åkte jag hem och åt sen var det iväg till Emma då vi såg blair witch prodjekt och den var läskig senare var det dags för dom bästa programen, orkar inte skiva vad dom heter för jag kan inte stav men tror ni vet.
Ja, och nu är jag hemma och ska väl snart dra mig.



Grattis till min underbara farmor som fyller år idag!! 71 år vi ska vara exakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0