Fint!!

Oj kom visst in på internet, eller gick in på grannens hehe " man tager vad man haver" typ.
Idag har jag prov smakat glass, haft hål timma, lagat mat, och sedan var jag på promenda med Emma. Vi gick precis vid havet och det var verkligen hur fint som helst, det finns typ en sten starnd lite längre bort från viken påväg mot hjuvik och vet är verkligen fint. Fiskarna hoppade, vi kasta stenar i vattnet mogna spm vi är heh dom gick sönder aja det var jätte fint. Och nu kom jag hem och nu ska jag sova god natt!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar du Tokio Hotel?

Då bör du kolla in lite bilder jag själv har fotograferat på dom :)

lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om bilderna och berätta gärna varför du gillar TH =)



Tävling kommer upp inom kort och det kommer att vara en tävling för alla Tokio Hotel fans only =)



Emma

2009-08-08 @ 20:11:25
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0