Vad hände!?

Shit! vad har jag gjort??
 Vaknade upp med min kläder på mattan va helt konstig aa behöveer jag säga mer?? Jag minns inte så mycket och jag tror mamma kom hem men det här är fan pinsamt Daniel hade kompisar också shit jag gjorde bort mig och jag har ett stort skrap sår på mitt knä och en hink i mitt rum hmmm......... ja du vet inte vad jag ska säga men en sak vet jag och det är att jag inte kan stava nu ooch inte skriva. För jag är fortfarande lite full och har mascara i håret men ska ta en promenad nu hejdå!!

Kommentarer
Postat av: emma/emme:P

jojjo du vill inte veta vad som händeXD

JA!!! din mamma kom hem å den hinken va de meningen att du skulle spy i men istället spydde du på golvet(där du vaknade upp) thats life, and life aint great:P

2009-05-10 @ 13:21:15
Postat av: Tess

Jojjo ditt skrapsår är för att när du skulle gå ut (du ville gå ner till havet xD ) snubblade du på eran stentrappa vid dörren.. :P

hur mår du nu?

2009-05-10 @ 13:47:24
Postat av: daniela

ja 6 flaskor vin på 4 pers är inte att leka med ;D

2009-05-10 @ 14:54:43
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0