Dancing in the street & under pressure-David bowie, Mick jagger & Queen

När jag ändå inne på ämnet bättre förr kan jag ju ta en låt från förr. ;)

Nä denna låten är underbar Queen+ David Bowie kan det blir bättre Bowie är en underbar artist med bra röst, bra låtar och allt. Queena var helt underbara Frddie herregud hans röst grym och hans små saker ibland när han var grym synd att han dog. =(



Kunde inte låta bli att ta denna låten (rodde det var Queen först men kom på mig) Mick jagger & David bowie.
Lyssna nu för det var svårt att kunna hitta någon man fick ta gud avskyr när folk gör så man inte kan ta den till typ en blogg eller nåt!


Nä du skämtar den var inte så lång som den ska vara me låten är bra det är bara Youtube som har DAMP!!!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har tipsat om båda de låtarna jag med på min sida + en cover på Under Pressure av The Used & My Chemical Romance, 2 riktigt bra låtar och en riktigt bra cover :) Eller två covers blir det, för Dancing In The Streets är en Martha & The Vandellas låt!

2009-11-26 @ 09:21:24
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Leia ♥

Ja, han kan sjunga. =)

2009-11-26 @ 10:45:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0