Det är nåt med kvällen

Ligger jag i min säng och gör inget lyssnar på bryan adams (asså gillar verkligen hans musik).
Det är nåt med kvällen som får alla mina känslor att komma fram vilket får mig väldigt lätt att gråta.
Idag har vi vart och simmat med skolan hehe och jag fick MVG haha mitt första MVG jätte stolt, och simmandet fick mig att tänka tillbaka då jag simmade, det var jätte kul underbara vänner. Minns när vi var på träningsläger, jag, Bianca, Issa och Sheyla ville sitta brevid varandra såklart men nej våran tränare tyckte vi var för jobbiga så jag och Sheyla fick sitta längre fram medans Issa och Bianca satt längre bak men avståndet hindra inte oss iallafall. Därimor när vi skulle hem fanns det en tåg biljett mindre så vi skulle lotta om vem som fick åka bil och såklart var det Bianca som fick åka. =( Gud va vi var arga på våran tränare då, lovar att hon bara hade våra namn i den högen.
Sen var det pågrund av dom små änglarna att jag gick till träningen, om jag inte tränat med dom hade jag laggt av för jättelängesen. Nu när jag slutadde hade vi alla splitras vilket var tråkigt men antar att det inte kan hålla jätte länge. Men har mött underbara kompisar för livet och sånt är väldigt viktigt.

Har iallafall tänkt att jag ska börja gymma på lundby, för då kan man ju ta ett simpass då och då för nåt sammanhängande borde dom väl ha va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0