När gick tiden så fort??

Varför är inte livet enklare??
Fick just veta av mamma att hon ska titta hus för pappa planerar att flytta ganska snart.
Men saken är den att jag är den ända av barnen som vet detta och jag får inte berätta något för dom heller.
Jag klarar inte att hålla inne allt när dom säger att dom vill flytta från huset. När dom skildes var det inte hårt för mig iallafall tror jag intehar gråtit för det tills nu. Ja, jag förstog att det faktist är på riktigt, men saken är den att flytta skrämmer mig för detta huset har varit en del av mig sedan jag var aa har aldrig flyttat, blotta tanken på att flytta härifrån har aldrig funnits fören nu då jag jag insåg att jag måste.
Asså tanken att flytta hemifrån är en självklarhet men när man kommer för att helsa på mor eller far så kommer det inte vara detta huset, vad hände när gick tiden såfort??
Jag vill inte bara lämna allt, kanske aldrig få se huset igen. Det kanske låter löjligt men detta huset är  en trygghet för mig att alltid komma hem till ett och samma hus.

Livet är hårt och detta är inte ens en liten del av det, det vet jag och dom sakerna som kommer att komma hur kommer dom kännas?? Fan ibland önskar jag att jag aldrig blivit född!!


Kommentarer
Postat av: Tess

åh johanna =/ va stark du är, jag hatar att hålla inne såna hemligheter!

hoppas verkligen att det blir bättre!



Tänkte skriva det här när jag först såg det (för en vecka sen eller nåt) men det är så svårt att prata om skilsmässa typ... det är skitjobbigt att familjen inte är samma som innan, beundrar dig för du verkar så stark! kommer ihåg det du sa till mig när mina föräldrar flyttade isär,det betydde ..

2009-12-11 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0