Det har vart lov!

Det var längesen jag blogga nu, har tänkt och skriva men har inte haft lust för tid har funnits.
Iallafall har vi haft höst lov nu, då jag och Jimmy åkte till Norge på tisdagen och kom hem på fredagen, vet inte riktigt vad vi gjorde men vi var vida havet, och i frogneparkken, fikade tyvärr jobbade Helena kvällar men det gick bra iallafall. Det är konstigt men när jag väl är i Norge vill jag aldrig åka därifrån så tror det blir dit jg flyttar när jag tagit studenten, för flytta ska jag så fort som möjligt!

I Lördags var jag, madde, Linn, Emma, Mela och carro hos Vincent det var väldigt mysigt och kul.

Aa just det jag så paranormal activity oj den var läskig fast inte så läskig som jag trodde den skulle vara men en bra film en mörk kväll runt tolvslaget då man är livrädd.

Iallafall har jag köpt en väldigt skön halsduk som jag är glad att jag hittade för det är kallt ute, sedan köpte jga vantar och en sjal för endast 60kr i norge. det var inte så mycket mer vi har biljetter till Tokio Hotel 5 mars, kunde inte sova fören halv 7 mellan söndagen och måndagen vilket gjorde att jag gick ut och tog en promenad halv 6 på morgonen.  Men biljetter har vi!!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0