jul!!!!!

Det har varit en regnig dag idag för det har regnat ute.
Idag åkte jag och simma vid ett tiden men kom inte i vattnet fören kvart i två fast var där 5 överhalv, och kom upp ur vattnet kvart i 3 höhöh ganska stolt att jag simmade en timma, för det kan vara lite uttråkande att simma själv men det var det inte.

Det var väldigt juligt idagför till middag kom farmor och farfar och gjorde lut fisk (som våran familj äter på julafton alltså inget julbord här) det var grymt gott fick en sådan julkänsla. Men vi har inte satt upp så många julstakar hemma än eftersom pappa här hemma, men om mamma hade vart hemma hade allt varit uppe.

Ååh kom just på hur jag fick på ljudet på Vlc -.- ljudet var inte på på vlc gud var retligt! Så nu ska jag se på jeanne d'Arc. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0