Man undrar ju ibland

Aa säger då det! Pappa ringde om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad han ville men samtalet varade i 8 minuter och då pratade han om att han såf massa gråa och vita bilar aa herregud. Enligt han kommer dom gråa bilarna i flock som makrillar men dom vita kommer ensamma. Och till sist kom han fram till att det finns mest vita bilar. Aah säger då det undra var han tappade sin hjärna någonstans!

Just nu sitter jag och lyssnar Bryan Adams men ska snart se Rambo hade jag tänkt.
Säg en bra artist, känner att mitt artist val inte är så stort.


Haha när jag stog och prata i telefonen såg jag mina små figurer.
Åsnan och den flygande snigeln är min Musen har Emma och dom andra tre än Cecilias.

Och dom är köpta.....


Under Star Wars resan 2008 gud det var verkligen kul!

Där har jag vart under våran Sverige resa med familjen något år typ 2004 eller nåt!
Fint va!


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahhaha din pappa e reeeeal;P

2009-11-12 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0