Så kan det vara!

Ja, somsagt tog lite ledigt idag. Så jag började med att äta frikost samtidigt som jag såg på D-tox den var faktiskt bra, en Sylvester Stallone film helt otroligt hur snygg han är!!

Sen skulle jag åka och träna så hade jag packat alla saker och skulle stänga väskan, tror du inte min brob till Idiot hade gjort sönder den då!! Oj va sur jag blev väldigt sur jag började kasta mina gympa skor ch massa saker sen höll jag på att slå sönder en dörr, tur att ingen var hemma! När inget går som jag vill att det ska när jag är hemma blir jag jätte arg och det kan vara för en sån här jätte liten sak aa iblnd undrar man.
Har letat lite skor men har inte hittat det jag vill men visst finns det snygga skor, får se vilka jag köper måste göra det ganska snart gillar inte mina fula skor. Nu har jag sett på Rambo first blood part II, nästan alla filmer med Sylvester Stallone  är bra bara för han är så snygg och nästan alltid halv naken. (höhö)^^
Nä nu ska jag sova ska ju faktiskt upp tidigt imorgon (börjar 8.00).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0